Vad skönt

Vad skönt att det inte är mer än 10 dagar tills vi tar svarta pärlan och flyr till Norge. Trots smörkrisen dom tydligen har höhöhö!
Helgen var helt super. Motörhead var som vanligt grymma. Tänkte visa upp lite bilder när jag fått Christian att skicka dom han tog till mig!
Annars kan jag berätta att det verkligen börjar bli dags att skrota min laptop. Tur att man är så enormt rik nu då>.<Den krånglar massor nu. Först och fremst håller klockan på att ställer om sig hela tiden vilket är skitstörigt efter 159onde gången. Den låser sig totalt och man får hålla inne "huvud-strömbrytaren" (heter det så?) för att få stängt av den. I går gjorde den så precis då jag lade över en massa bilder jag tagit. Över hälften av bilderna blev förstörda. Hoppas dom finn kvar på kameran...Så klart är batterierna slut så jag kan inte kolla det än....
Jag tror mig vara klar med alla julklappar nu också. Bara smågrejer kvar nu som inte är så svåra att fixa. Som att verkligen få hem det jag har beställt och slå in dom^^
Sen så tror jag att jag skall ge er dagens söt-chock. Vi kan alla behöva nåt sånt på en tråkig måndag i december.
Awwwwwww, eller hur^^
Bilden hittade jag här


Comments
Erdena Lugosi

Aaaaw det ser ju ut som Zeus! <3

Åhå känner igen det där med laptopen! Min är så seg nuförtiden att det kan ta typ 20 minuter innan den kommer igång som den ska - man blir helt jävla galen. :P

2011-12-13 @ 08:07:43
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.