God kväll

Vilken skön dag^^
Varför kan jag inte vara ledig oftare för?????
Medan Christian satt lite vid datorn och åt frukost passade jag på att sy lite på min andra necessär, denna gången är jag väldigt nogrann med att lägga tyget åt rätt håll....
Hoppas jag hinner bli klar i helgen så den kan följa med till Norge nästa vecka.



Jag med min kära symaskin som tillhört min bestemor (mormor)
(suddig/estetisk bild :p)



Det blev lunch på ett ställe som har underbar husmanskost! Inget fancy ställe men supergod mat och billigt är det!
Köttgryta var det här...och hårda mackor! Till hårda killar^^



Kaffet efter tog vi hos svärföräldrarna. Gött med egen bil så man kan flänga bäst man vill.



Blev en sväng till stans secondhand...men inget kul hittades i dag. Dock så passade jag på att shoppa loss i en thai affär bredvid. Hehe!
Hittade nåt godis som måste vara det äckligaste jag ätit nån gång! Släbbig frukt gelè i små plast koner. Smakade vidrigt. *ryser*



Det andra godiset var säkrare kort! Pocky med banansmak och ingefärsgodis är mums.


En annan favorit inhandlades också! Wasabi ärtor. Christian mumsade på dessa till sina öl. Mycket gott snacks.
Kvällen spenderades med vänner. Vi spelade lite TP, mycket roligare än jag kom ihåg^^ Carro och jag lyckades i alla fall att vinna! Wohooo! Tyvärr för er orkade jag inte föreviga kvällen med bilder.

Nu slömyssurfande i favoritfåtöljen!



Comments
Suntamer

Duktig du är som är igång och pysslar! :)

Och mums med husmanskost.

Och banangodiset lät intressant... Köpte ju till och med bananketchup en gång, banantokig som man är. :D

2011-02-25 @ 16:43:17
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Erdena Lugosi

det är duktigt med människor som tar sig tid att sy! Sara syr ofta på patches osv men själv är jag alldeles för otålig. måste bli bättre på sånt! :)

2011-02-25 @ 18:18:26
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Morwen

Vi är bäst! :D

2011-02-26 @ 18:16:08
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.