Long time, no see

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Och det har sin anledning.
Min käre pappa var med om en arbetsolycka i tisdags. Han skadades illa, men kommer bli frisk. Stackarn ligger nu på sjukhuset.
Som ni kanske förstår så har bloggande kännts avlägset. Nu har första chocken lagt sig och jag kan säga att å ta helg känns riktigt skönt. Som tur är är det inte så länge till vi åker å hälsar på. Då är förhoppningen att pappa har kommet hem från sjukhuset.


Nu tycker jag dessutom det är dags för vår... Bort med grått väder, slask och smutsig snö! Nu vill jag ha färg, varme och torra vägar.




Comments
Suntamer

Oj, hoppas din pappa snart blir bra!

Helt förståeligt vid sådana tillfällen såklart.

2011-02-18 @ 19:11:57
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.