Wheels :D

Då har Christian gullet och jag blivit med bil^^
Fy vad gott att slippa vara avhängig av andra för att ta sig nånstans! Livet blir mycket lättare nu. Tänk att bara kunna slippa släpa massa matkassar eller att kunna ta bil till jobbet när det ösar ned regn. För er som undrar blev det en svart V50, Volvo, med automat...nu gäller det att vänja sig av med manuell växling.. hehe. Svarta pärlan får vi nästa torsdag. Då är den uppfixad och ny besiktigat. Skoj skoj skoj^^

Nåt annat skoj som dimpade ned i brevlådan i dag var en skiva jag hade gett upp hoppet på någonsinne skulle komma! Det måste vara närmare halvåret sedan jag köpte den via Ginza! Så nu kan jag äntligen lyssna på trevlig kalle anka ( kalle anka=donald duck for mine kjære norske lesere) sång som Christian kallar det...Jag är beredd på att hålla med honom om det. Men en klassiker inom black metal som den är måste jag ju äga den. Sen så är den ju bra och ;)
Troll med Drep de kristne






Sen så har jag handlat på mig nytt inom min nya hobby...Ehm! Konad stämpel kit för naglar! Nu ska det bli grymma djurmönstrade naglar och andra trevliga motiv. Om jag fixar det vill säga, lite trixit att få till ordentligt tror jag det är men. Bilder på hur det gick får ni sen. Hoppas jag skall hinna prova i helgen.

Jag hittade dessutom ett medel som kallas dry ice från Color Club. Jag hatar ju som jag sagt tidigare att vänta på att lack skal torka, men ett par droppar av dry ice över manikyren torkar upp alla lager inom en minut. Fantastiskt eller hur? Jag har redan testat den och den funkar ^^

Ett litet paket med söta decorations måln och blixtar för naglar hamnade tydligen i min handlekorg och...



4 nya Depend lack köpte jag på ica i går kväll ....riktigt fula färger! Men dom kan bli tuffa med stämplarna ..tror jag. Om inte är det ju inte hela världen då dom kostar en struntsumma.


Nu så är det dags att rycka upp sig av go fåtöljen och göra sig i ordning inför kvällens promenad i storm! till filmkväll hos trevliga Carro och hennes skäggiga kar!
Ni söta läsare får ha en trevlig fredagskväll, så syns vi snart igen.


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.