Pakeeet^^

Även i torsdags trillade det in ett paket^^ Ja, jag vet! Har varit en del shopping nu i sommar.
Jag har ju länge velat ha lite nya färger till mina stämpel-nagel-projekt. Och så har jag varit sjukt sugen på Seche vite, ett överlack alla skönhetsbloggare använder. På Nelly var det fraktfritt och rea, så läget var gynnsamt. Det blev två par sko för löjligt lite pengar och lacken jag önskat mig. Skorna får ni se senare, just  nu fokuserar jag på lacken. Så här ser mina naglar ut nu.


Visst blev det snyggt?
Nu kan jag använda alla mina mörka lack som bas till stämpel-manikyrer.
Det blev ju två styck konad special lack. Ett vitt och ett i silver. Det silvriga ser dock mer ut som ett grått skimmer lack.

Jag har för vana att alltid söka efter rabattkoder innan jag skickar i väg en order på nätet. Nästan alla gånger hittar jag ett som funkar också, speciellt om det är väletablerade butiker. Så denna gången fick jag 20% rabatt på alla varor utom dom som reas ut. Konad lacken kostar 65:- ordinärt på nelly.  så lite rabatt är inte fel.


Sen över till körsbäret på glassen eller ska jag säga sylten på gröten^^
Shit vad imponerad jag blev av överlacket Seche Vite!! Varför har jag inte hittat det innan. Torktiden halveras, minst! Och vilken glans det ger! Ursnyggt och bra. Helt klart värt sitt lite dyra pris ( 129:-). Jag använde det på torkat lack innan jag såg att det skulle appliceras rikligt på vått lack. Så jag har kvar att testa det på rätt sätt.
Jag förstår helt klart hypen från alla bloggare.



Comments
Suntamer

Schnyggt! :D

2011-07-31 @ 14:07:24
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
das Nekrofil

Ååh så fint!!!

2011-07-31 @ 14:42:12
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Tack :D :D :D

2011-08-01 @ 13:45:25
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.