Torsdag

Jag hade tänkt blogga i går men vårat internet slutade fungera. Har varit krångligt senaste månaderna men tycker det varit värre nu senaste tiden. Som  tur är får  vi  ny leverantör i december då huset vi bor i bryter sitt avtal med Com hem. Längtar.

Som jag nämnde fick jag ju ett paket från elf . Har inte hunnit testa nåt ännu, förutom pudret som jag köpte förra gången och behövde mer av!
Här får ni bilder på allt jag köpte :)

Pudret är hur bra som helst. Det jag har nu heter sand och som passar min sommarhy, när vintern kommer så kommer jag använda mig av det det som är snäppet ljusare. Ända nackdelen är att det tar slut fort men till det priset gör det inget.




Jag köpte även deras primers för ansikte och ögon. Just nu har jag svindyra primers från Make Up Store och Too Faced så jag kommer gämnföra!



Jag köpte även deras nya liquid foundation och en mineral foundation.




Det åkte dessutom med två olika eyeliners. Jag tänkte prova cream eyeliner för första gång och sen passade jag på att köpa en vattenfast. Kan vara bra att ha vissa kvällar då man bara vet man kommer skratta så man gråter ^^


lite suddig bild...
Blending wedges fick följa med i paketet till min nya foundation.


Sen fick det bli två färgglada eyliners. Frågan är hur man kommer passa i det bara ^^



Jag som närmar mig 30 borde väl egentlig slippa problem med finnar. Tyvärr ser jag ut som en 14-åring i puberteten ibland och då kan det i tillägg till clensers vara bra med en penna för riktiga problem områden.


Allt detta smink kostade 32 GBP som är ca 320 sek. Sjukt billigt. För den summan får jag till exempel bara köpt primern från Too Faced..

Hade varit kul om man fick anledning att sminka upp sig lite i morgon..men det blir inte party på mig då jag kommer få jobba hela helgen.









Comments
das Nekrofil

Åh vad kul att du fått hem ditt! Jag längtar massa. :D har inte köpt smink på flera månader (buhu stackars mig haha)

2011-07-30 @ 16:56:29
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Das Nekrofil: Lite synd är det om dig allt ;)

2011-07-30 @ 20:33:09
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.