Paljettklänning och hallon

Gott..ännu en dag med sol spenderat på jobbet...
I morgon fick jag bytt pass så jag kan gå tidigare i alla fall. sköönt att slippa en sen söndagskväll!
Nu i helgen har vi lite besök.. I dag kom skägget som han kallas och i morgon kommer Jani. Trevligt med lite liv och röra så jag vaknar till lite från vardags komat. Anledningen till finbesöket är at det skall spelas in lite nytt Miseration material och på måndag så skall det filmas in musikvideo. Jag jobbar såklart i annat fall hade jag fått följa med bak kulisserna för att titta och hjälpa killarna med make up! Inte varje dag man får chans att följa med på nåt sånt.. Surt :(


Låten som skall få musikvideo:




Som tröst fick jag i varje fall hämta upp ett paket i dag! Kolla in klänningen!! Glittriga pajetter så det skriker om det. Den är köpt via ebay och kostade inte mer än ca 200 pix. Ni skal förhåppningsvis få se den avbildad i lite  tjusigare miljö nån gång senare i sommar.



Sen måste jag bara visa upp vad jag frossade på i kväll. Är helt frälst i hallon just nu. Det smakar ren sommar för mig. Och jättebra för att vänja mig av med sockret igen. Har varit massa kalas i det senaste och har tyvärr muffast tårta och annat gott...



Comments
Coco Centaur

Låter skoj att kunna hjälpa till med sminket till musikvideon, så trist att du jobbade då :( Om det skulle behövas en stand-in som sminkös elr liknande, får du gärna höra av dig ;)

2011-06-10 @ 12:51:43
URL: http://cococentaur.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.