Grrr

Hej alla Über snygga läsare <3
Jag mår bättre!!!! WoOOhOOO!!! Och har dessutom avvärjt en personlig katastrof på morgonkvisten.
Jag hade totalt glömt bort att dom av någon anledning skulle stänga av vattnet ett par timmar i dag. Så kan ni förstå den hemska känslan av att inte få ut nåt vatten till morgon kaffet. Jisses...Paniken var ett faktum. Som tur hittade jag ett halvdrucket glas vatten från i går kväll på vardagsrumsbordet och en flaska sodastreamvatten...
Jag tror jag fick skakat bort det mesta av bubblorna i sodastreamvattnet och bryggt lite kaffe. Det gick väldigt bra och jag kunde sen börja leva^^
Solen skiner, så frukosten intogs på balkongen. Helt underbart med morgonsol..kommer dock sakna kvällssolen när jag kommer hem från långa dagar på jobbet senare i vår/sommar..
Jag kunde så klart inte hålla mig från att köpa en liten pense att ha på balkongen innan Molly Sanderson violen kommer in i butiken..
Vad tycks om min lilla tiger?! Visst är den tuff ( Och ja..lite ful )
Har dessutom tagit inspiration från den till min manikyr. Som blev halvdan eftersom den blev gjord i feber yra...



Nu bärs det iväg till jobbet igen... INTE sugen alls! Men i morgon är jag ledig. Tror inte jag skall spinna med förkylning i kroppen. Är dessutom sugen på att komma ut lite från lägenheten. Vad säger ni älskade väninnor, nån som är sugen på att ta en tur ut på stan eller promenad om vädret tillåter?? Sms me ^^



Comments
Erdena Lugosi

skönt att du mår bättre!! :) och riktigt snygga naglar! och visst är det härligt med soool! särskilt på morgonen! :D

2011-03-28 @ 19:31:48
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Suntamer

Grym blomma! Det var nog den finaste pensée jag sett. Nu blir jag ju sugen på några sådana att plantera också... :D

2011-03-29 @ 12:00:19
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Erdena: Tack! Just nu lever jag för soldagarna som dyker upp! Hoppas det blir mycket sol framöver så man kan få en fin vår och sommar med massa grönska och blommor^^



Suntamer: Bara att köpa. Finns massa underbara varianter^^ Man behöver lite jord under naglarna nu efter en lång vinter!

2011-03-29 @ 13:14:52
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.