Bundle Monster

Sista dagen på min lediga helg :( Usch vad det går snabbt! Har haft familjen på besök och vi festade till lite i går med Christians familj. Christians pappa hade spelning med sitt band Never 2 L8. Riktigt trevligt var det.

Helgens manikyr som kommer bara bortsliten redan första timmen på jobbet i morgon ser så här ut:



Den består av ett lager baslack, ett lager guldlack, två lager glitterlack, ett lager topplack, stämpel mönster med konad special lack och till sist ett lager topplack igen! Phu!



Det glittrar så otroligt mycket men som vanligt går det inte att fånga på bild. Ni får helt enkelt ta mitt ord på det^^
Kanske inte min snyggaste manikyr. Men helt ok ändå. Mönstret jag använde mig av är från bundle monster och finns på plattan BM-221



Sen måste jag få visa mitt sista fynd. Ett armband med riktigt tuffa döskallar. Det hittades på barnavdelningen på Kapphal. 29 kr tror jag det kostade!






Comments
Erdena Lugosi

Låter som en trevlig helg! Snyggt nagellack och armband! :D

2011-05-30 @ 08:27:16
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Ninni

Ett sådant armband ska jag också köpa!! Assnyggt ju!

Jättefin manikyr med, kan tänka mig att det glittrar! :)

2011-05-30 @ 09:56:32
Suntamer

Riktigt fint du lackat! :)

Och grymt armband! Barnavdelningar är grymma för fynd.

2011-05-30 @ 10:12:02
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Erdena: Tack tack :) Det var en riktigt fin helg.



Ninni: Tack!. Jag med tänkte köpa flera...men så kände jag att jag shoppat alldeles för mycket det senaste ( Till Halmstad) så jag snålade och köpte ett. Vilket jag ångrar nu :P Usch! Ska försöka hinna till kapphal igen snart.



Suntamer: Tack. Jo, barnavdelningaran har ofta mycket roligare grejer. Får försöka hålla på mig när jag är på hm till ex...massa supersöta hello kitty grejer hahaha >.<

2011-05-31 @ 07:28:03
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Ell

Gud vad snygga naglar! :D

2012-06-16 @ 17:54:00
URL: http://nailsisters.blogg.se


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.