Torsdagsmys

Efter en lång välförtjänt sovmorgon i dag tog Christian och jag bilen ut till Skara för att hälsa på våran goda vän Plec i hans nya studio. Vi överlämnade en "inflyttningspresent" i form av en hemmagjord vinylklocka och blev bjudna på en go kopp kaffe sittande i solsidan.
Vi lämnade honom sedan så han fick fortsätta sitt jobbande. Vi letade upp lite secondhands men inget spännande hittades. Vi passade sen på att titta till den gamla vackra domkyrkan och tog lite kort. Det blev många fina så lite bildspam får ni tåla.

Fångade Christian i ett obevakat ögonblick i ljuset av dörren.



Soligt och vackert men blåsigt



Aven om jag är ateist gillar jag att titta på kyrkor då dom ofta är jättevackra byggnader med fantastiska utsmyckningar.
Mera gotiska fönster och gargoyler åt folket säger jag bara!















Random trädgård...


Efter allt detta fick jag världens blodsockerfall och fick snabbt springa in i en affär och köpa nåt gott. Det blev jordgubbar och hallon som jag frossade i mig i bilen på väg hem^^ Tur jag inte föll för frestelsen och frossade i choklad istället!
Vi har nu hyrt filmer och mumsat i oss kvällsmat som ♥Sushi♥ num num
Kvällens film blev denna.




Comments
Suntamer

Vackra bilder! Och de har världens ondaste orgel i kyrkan där... :D

2011-05-20 @ 10:57:51
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.