!

Ni måste börja bli trött på mig vid detta läget eftersom jag inte bloggat regelbundet på ett tag!! Men nu skall det nog bli som normalt igen. Min dator har fått expert hjälp från en vän ( Tack igen Larsson :)) och jag har inga störra resor på gång i den närmsta framtiden så då kan jag börja leva lite normalt igen. På gott och ont skulle jag vilja säga. Jag hinner så klart inte blogga mer i dag vad jag vet! Var snack om after work med jobbkopisarna men nu vet ni i alla fall att jag är tillbaka.
Random fulbild från semestern^^


Comments
Suntamer

Gött att du kan blogga normalt igen! :)

2011-10-12 @ 17:16:42
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
mamma

;O))))

2011-10-12 @ 18:26:24
Morwen

Bra det! :D



Sv: Tack, satt en kväll och grejade för att få det bra. :)Skönt att det inte bara är jag som tycker det blev bra ;)

2011-10-12 @ 23:15:18
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.