Of Corset is!

Hua mig för en morgon det blev i dag. Jag vaknade av mig själv och tittade på mobilen. Klockan visade 17.27??? Jag låg nån minut utan att fatta nånting innan jag rusade upp och kollade på klockan i köket. Den visade 08.27. Av nån väldigt märklig anledning hade min iphone ställt om sig under natten. För jag vet att klockan visade rätt då jag ställde väckningen. Så då blev det bara till att kasta sig runt och rusa till jobbet utan kaffe eller frukost. Fick dessutom höra att jag såg trött ut haha! Så blir det utan mitt morgon ritual och livsdryck kaffe. Jag hann till jobbet i tid i alla fall.
Of Corset is har rea just nu.. Tror till och med dom skall lägga ned. Synd då dom har ur-fina korsetter. Jag har dreglat på en i läder hur länge som helst nu och dessutom blivit småkär i en svart-vit randig underbust...
Fasen...vore jag rik bara. Annars så fyller jag år snart ;) Om nån där ute vill köpa dom till mig ^^
Mina drömmar
Slänger med en bonubild också. Detta har jag pysslat med på jobbet i dag, Vi skyltar ju upp jul redan och temat var rött. Det blev ganska klassiskt. klädde hela taket med ormhasselgrenar och röda slingor. Mysigt blev det.


Comments
Coco Centaur

Sv: Ja, precis! :)



Jupp, läderkorsetten var bra snygg den med!

2011-10-15 @ 11:42:01
URL: http://cococentaur.blogg.se/
Erdena Lugosi

Duktig du var på att skylta! :) Och ååh fiiiina korsetter!

2011-10-18 @ 17:57:09
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Tack Erdena :D

2011-10-19 @ 12:59:05
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.