Onsdag

Jag försökte mobilblogga i dag men den jäkla appen som blogg.se har fixat är under all kritik. Det gick inte lägga upp skiten. Typiskt när man satt en stor del av rasten och skrev och fixade bild till..
Jaja. Tänkte visa upp mina nya boots. Dom kom i ett paket hela vägen från USA i går. Och är inköpta till ett spesifikt ändamål. Dom kommer dessutom få lite extra pynt på sig. Närmare bestämt bronsfärgade kugghjul och kedjor. ( Steampunk någon! ) Vill du köpa ett par och så kan dom köpas från denna sidan.
Och nu som jag ändå visar upp lita nya grejer så ska ni få se vad jag köpte på vägen hem från Båstad-resan i början på oktober. Vi stannade nämligen till i Göteborg för fika och lite strosande i mysiga Haga. Det var svinkallt och det kändes att hösten hade kommet på riktigt. Jag hittade ett fint svart paraply med fin volangkant och ett nytt svart blingat skyddsskal till iphonen! Goth-glam på hög nivå^^
Minns tyvärr inte vad butiken hette som hade mobilskalet men den med paraplyet hette i alla fall Maja.
Och ny tröja har jag dessutom. Den är svart, genomskinlig och med små sammetsprikkar. Ni skymtar den på denna riktigt hämska mobilbilden, blä. Om jag inte minns fel var den från lindex och kostade ett par 100 lappar. Jättesöt^^
Sen bjuder jag på en bonusbild. Lite höstlöv från vägen på väg mot jobbet. Jag älskar att strosa i löven på hösten. Det är nåt speciellt med hela den grejen. Fina hösten♥


Comments
mamma

:-)))))) Liker

2011-10-28 @ 19:31:24


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.