Gosh! Golden dragon with rainbow!

Nu var det bra lenge sedan ni fick nåt lack relaterat inägg från mig! Så då fick det bli nåt extra bra^^
Det blev ju lite lack shoppande i Österrike. Jag letade upp alla affärer som skulle kunna tänkas ha lite andra märken än här i sverige. Jag hittade inte så mycket men lite i alla fall. På tax freen på båten mellan Danmark-Sverige hade dom märket Gosh. Jag blir lite nostalgisk när jag ser märket för det var just det märket som hade dom roligaste färgerna då jag var fjortis och hängde alldeles för mycket på köpcenter med mina väninnor. "Back then" fans det ju inte så mycket annorlunda och ett så spännande utbud som det gör nu för tiden. Man blev ju överlycklig om man kunde hitta grönt till exempel. Minns min väninnas pappa tyckte jag såg förskräcklig ut. Enligt honom passade det sig enbart med rött om man skulle måla naglarna^^

Här har ni två mycket lyckade köp.
Golden Dragon som är ett grönt lack med guldskimmer i. Minst tre lager för full täckning men man kan ju ha ett annat grönt under för färre lager. Jätteläckert för sig själv men jag valde att måla ett lager Rainbow över.
Och jag får definitivt associationer till en drakes fjäll. Det är alldeles magiskt och glimmar vackert i solen. Det var sjukt svårt att fånga med kameran men några bilder blev det.













Comments
Suntamer

Snyggt! :D

2011-09-28 @ 17:47:05
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Suntamer: Tack :D

2011-09-29 @ 00:04:46
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.