Men!!!

Det går visst an att mobilblogga:-D Hade ingen aning att blogg.se hade fixat till det. Just nu sitter jag i en trädgård i Graz i Österrike hos en bekant. Nästan ända gången man har internet tillgång. Vi äter gott och strosar massor på stan. Vädret är helt sjukt bra. Strålande sol och sommarvarme upp till 27 grader. Äntligen får jag lite sommar innan det blir vinter. Maten här är väldig god men min mage klarar inte riktigt av den. Jag fick feber och magknip en hel dag så den lär ha varit grymt chokad av bakteriekulturen eller rakt av all paneringen på winersnitzeln;-) Nu tar jag det rätt lugnt med matfrossandet och alkoholen^^ Annars så såg jag att jag att en tävling jag har anmält mig i är i gång. Hade varit sjukt roligt om ni hade gått in och röstat på mig! Det gör ni via Facebook -> och en grupp som heter skofetishist. Där under Miss pin up 2011 finns min Zombie Pin up bild med. (dead girls have more fun) Hade länkad om jag fick till det! Om ni hade orkat så länka gärna via era Facebook sidor. Jag har tyvärr inte möjlighet själv ni dom jag bara har mobilen att jobba utifrån ;-) Nu ska jag se om det går att posta detta inlägg och om jag till och med kan få upp nån bild!


Comments
Erdena Lugosi

Åh jag har röstat på dej där! :)

Men stackare! Haha, kan kanske vara paneringen, ja. ;) Låter helt underbart med så varmt o fint väder! Vi saknar er här hemma! :D Kram på er båda!

2011-09-20 @ 08:53:26
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.