Vain

Jag måste bara erkänna att blogginspirationen varit låg dom senaste dagarna.  Jag har haft så mycket annat i huvudet att det känts tråkigt att ens tänka på bloggande. Jag går bara runt och tänker på resan som som stundar, allt som får packas och saker som måste fixas.
I går fick jag i alla fall gjort i ordning mina naglar. Som jag skrev tidigare så har jag gett upp hoppet om at mina egna skall bli fina. Så nu har jag nya fina i acryl. Dom ser dock lite tråkiga ut med vanlig fransk manikyr. Om jag hinner innan jag åker ska dom få sig en omgång färg och stämpeltryck så dom inte ser så A4 ut.


Mina fossingar så så bedrövliga ut att även dom fick lite piffande. Dom fixade jag däremot själva. Det fick bli enkel fransk manikyr på dom och med lite extra bling på stortårna. Kommer nog se bra ut i sandaler. Det är tydligen fortfarande riktig sommarvarme i Österrike. Kanske jag får min dos sommar innan vintern kommer ändå! Hoppas det, för jag behöver det verkligen.
Inte lätt att ta en smickrande bild på en av kroppens fulaste delar haha!


Jag skulle ut i butikerna i dag för att se om jag kunde hitta nåt trevligt sommarlinne eller shorts... Mission impossible. Det blev att jag köpte lite nytt urläckert höstsmink istället..
Jag föll som en fura direkt när jag såg Isadoras höstkollektion Forest groove. Helst skulle jag vilja ha allt men fick nöja mig med ett lack och en ögonskuggstrio.


Jag fick visst med mig dom två produkterna som heter Forest!



Isadora nagellack nr.719 Forest



Isadora ögonskuggs trio nr.84 Forest


Jag har redan provat ögonskuggarna. Välpigmenterade och glittriga. Jag som inte klär för mycket smink får nog ta det försiktigt annars blir det lätt för mycket av det goda.

Lite senare på dagen blev det även ett kort besök till stans musik-second-hand butik med fika som avslutning.


Nu blir det strax sängen för min del då jag skall jobba i morgon. Sista dagen innan take off^^


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.