Vilken dag

Vilken dag.. Jag har verkligen fått provat mitt tålamod, hålla inne vrede och försökt hålla en professionell ton. Vet ej om jag lyckades lura någon då mina känslor oftast lyser igenom. Skall inte gå in på några detaljer men vissa människor kan verkligen bara flyga och fara i min mening. Då är det i alla fall underbart att komma hem till min fantastiska sambo och stora kärlek här i livet. Han, hasselnötskaffe och musik kan bota det mesta av jobbigheter. Dessutom får jag en paus nu som det är helg.

Har gömt visa upp min nya orkidé. Hon heter Nelly Isler och är röd och mycket vacker väldoftande sötnos^^









När jag fotade den lilla sötnosen så ändrade molnen sig i bakgrunden. Så det fick bli ett foto på dom också. Fluffiga och fina med vackra färger.




Comments
Morwen

Fin blomma! :)



På tal om blomma, jag vill ha en stor (typ 1 meter?), grön växt i min lägenhet, vilken jag kan ha som katterna inte blir dåliga av om de händelsevis skulle käka på den?

2011-09-01 @ 22:25:28
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.