Yeeeeey!!!!

Dag 1 på vår två veckors långa semester!!! Vad jag och gulle mitt har längtat! I dag nån gång vid lunch tar vi bilen och betar av första etapp på resan. Vi mjukstartar med en åktur till Göteborg där vi tar båten till Kiel.
Buffé, taxfree shopping och drinkar here i come^^ Har redan spanat in en parfym jag vill ha och jag skall unna mig en lyxmascara. Har inte köpt nån ny på evigheter för att jag väntat på denna möjlighet. Haha^^ så jag har den sista tiden nu använt mig av min gamla som är både klumpig och torr.
Jag kommer ta med min dator. Hur möjligheterna blir för bloggande har jag ingen aning om. Det är ju det lilla problemet med nättillgång.

Ett av huvudmålen på resan är Graz i Österrike. Sen finns det lite småplaner på Wien, nåt stopp i Tyskland kanske och det har snackats om Venedig i Italien! Vi tar dagarna lite som dom kommer.


Nu skall jag försöka slita mig från datorn för att packa klart och göra i ordning mig själv. Vi hörs förhoppningsvis snart.


Comments
Suntamer

Ha det underbart och hälsa joddellandet från oss! :)

2011-09-11 @ 14:13:10
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Erdena Lugosi

Hoppas ni får en supermysig och trevlig semester!!! :D

2011-09-11 @ 14:30:42
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.