Members.com

This is for my Swedish readers only. About invites to a shopping site with nice discounts!
-
Jag utnyttjade för första gången members.com! Det är en sida med kraftigt prissänkta märkesvaror som kläder, smycken, spotsutrustning, skor, resor och div.
Jag är i sjukt stort behov av träningskläder nu för tilfället och hittade ett skitsnyggt linne i nät-material som kommer bli gott använt nu i framöver^^ Yayyy! Såg att Craft skulle komma med en kampanj nu snart och så hoppas det finns nåt mer jag är i behov av! Jag fick dessutom använt mig av min invite rabatt på 50:- kr så linnet från Dcore kostade 198:- med frakt på 40:- inräknat.
Vill ni ha en invite så skrik ut i kommentarfältet! Lämna en mailadress som inte har _ innan @ bara annars går det inte! Ni för dessutom 50:- pix att shoppa för om ni blir inviterade och inte registrerar er själva på sidan. Det kostar givetvis inget.


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.