Spiced pumpkin and strawberry

Måste bara få tipsa om dessa produkterna jag har testat ett tag nu. Jag fyllde år i november och i födelsedagpresent från body shop fick jag ta ut varor för 100:- Jag valde shower gelen och handsprit som doftar jordgubb.

*Handsprit har jag alltid med mig i väskan. Perfekt att ha på stan när man tagit i massa skit och sen vill ta sig nåt att äta utan att behöva uppsöka toalätt för att tvätta händerna. Vanlig handsprit stinker väldigt av alkohol och jag tycker det känns trevligare med nåt som doftar gott istället. Jordgubb föll mig i smaken och den är lagom stor att ha med sig överallt. kostar 50 kr.
*Bath and shower gelen är en limitied edition så jag vet inte om den finns kvar. Den doftar sjukt gott. Pumpapaj och honung är beskrivningen men jag tycker den även drar mot appelsinmarmelad! Och den är jätteskön på min vinter hud. Blev väldigt positivt överraskad. Jag kommer definitivt kolla upp nån ny doft när denna är slut. Bäst av allt är att den kostar 60:- inte så farligt när man tänker på att den är snäll mot djur och natur och dessutom så goood^^


Comments
Suntamer

Äntligen har jag igång datorn och går in på blogger efter typ 100 år! :D

Mmm, låter som den luktar underbart!!!

2012-01-11 @ 16:53:04
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.