Alive and kicking

Hi! Have been working and done boring stuff :P Soon off to work again but at least I have had a great workout today!  Lifted so heavy today I felt nausea creping up and had to slow it down. Tomorrow is spinning class, so good times ahead;)  I have decided to be strict again with my meals. Too much slacking have made me eat without really having control and it have started to show. Bohoo. Only got myself to blame. 
 
This quote nailed it for me ;)
 
I really hope my ankle have heeled until spring so I can start running again.
Are any of you on a mission to get healthy and fit?


Comments
Johan

Har planer på att börja träna igen när lillungen börjat på förskola, som det är nu får man gott om motion iaf :)

Men skulle du inte kunna göra en bloggtagg när du skriver om djur och miljövänliga produkter, det är lättare att hitta igen då. Måste ändå rensa ut en massa eftersom lillan ska börja på allergidagis och då får man inte ha parfymerade produkter så då tänker vi byta ut till djurvänliga saker när vi ändå håller på.

Svar: Gött :) Alltid skönt att röra på sig :) Jag mår dåligt när jag faller in i perioder utan träning av nåt slag!
Jag har en kategori på sidan du kan klicka på som heter cruelty free make-up & cosmetic <3 , där samlas inläggen som handlar om djurvänliga produkter :)
Som tips kan jag ju berätta att Änglamarks produkter som finns på Coop är oparfymerade och djurvänliga. Håller på å testar deras shampo och balsam nu. Värkar helt ok!
Miss Anthropia

2012-11-20 @ 09:57:56
Johan

Damn, jag missade den taggen, tyckte jag tittade så noga :-p Nåja, tack i alla fall för tipset!

Svar: Hehe, ingen fara :) Varsegod, det kan ju vara bra med rimliga produkter som är lätta att få tag på ibland. Inte alltid man kan shoppa via nätet. Kommer nog testa mera Änglamark grejer själv framöver.
Miss Anthropia

2012-11-20 @ 13:35:02


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.