Thoughts

I have nightmares more often nowadys. Not scary ones but the ones when you dream of people you don`t really like and places that are beautiful but so dangerous. I don`t know if they mean anything but it leves me with an unplesant feeling. It made me thinking that I should do more of the stuff I like and care less about what others may think. I feel it would be nice with some small changes to begin with. The ones that are easy. After all It`s now I am alive and I have to live moore in the moment and not just wait for right opportuneties. 


Comments
Johan

Lätta ord i teorin, men desto svårare att omsätta i praktiken. Men ack så lönande när man lyckas.

Det är svårt att inte tänka mer på andras känslor och strunta i hur det känns för en själv, så är det för mig i alla fall. Men åsikter finns det ju gott om, bäst att strunta i allas utom de i ens närhet som vill en väl. :)

Svar: Det är precis som du säger. Ibland tror jag att jag är för omtänksam. Behöver att fokusera på mig själv mer och inte oroa mig så mycket. Dom som vill mig väl håller nog med mig:)
Miss Anthropia

2012-09-03 @ 12:48:37
Morwen

Jag har också haft massor av mardrömmar det senaste! Riktigt sjuka sådana dessutom. Fruktansvärt.

Kanske är något i luften?

2012-09-04 @ 00:15:11
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Johan

Får hoppas det går vägen för dig då, det är alltid trevligt när man inser att ens försök till förändring gett resultat.

F.ö. är din svarstext ljusgrå, med andra ord nästan omöjlig att läsa mot mörkgrå bakgrund om man inte markerar texten. FYI :)

Svar: Tack :) Oj! Ok ska kolla på det.
Miss Anthropia

2012-09-04 @ 09:27:09
Erdena

Bra skrivet och jag håller även med. Hoppas mardrömmarna ger sig!

Svar: Tack. Jo mardrömmarna har lagt sig för tillfället. Var mycket vid dagarna då månen nästan var full. Kan ha haft inverkan :)
Miss Anthropia

2012-09-07 @ 17:28:46


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.