Always kiss me goodnight.

Well it seemes like I just took a big vacation from everything. I have been thinking of getting back to blogging again for a long time but not felt like I have known what to write. Sometimes my drive just dies and I wonder if anyone really cares if I let this place die. I think I still will keep on blogging at least for now and we will see what happens in the future.
 
One more picture of me from the awesome shoot with Rasmus Fredriksson last year.
I have a lot more of these. So many turned out really good. I love them and hope you do too.
 
 
 
 
 


Comments
Morwen

Var hittar du alla snygga kläder?! ;D :*

Svar: Jag vet ej :p Ibland dyker det väl upp nåt guldkorn och då är jag där och snappar upp det fort som attan ;) Pöss på dig
Miss Anthropia

2014-01-09 @ 21:14:44
bela

Snyggt! Ser nu att du ändrat designen! Man ser ju fan inte det när man läser från mobilen.. Tjusigt iaf!

Och jo. jag kommer sakna dig om du slutar blogga ;P
Jag har också bloggtorka. Jag har massor av saker jag vill inspirera med men I am just too fucking lazy ;(
Men det kommer.

Svar: Tack! Tycker den blev rätt så mycket mer behaglig att titta på till skillnad från min gamla randiga design :)Skönt att höra att det åtminstonde finns nån som skulle sakna mig hehe <3Hoppas du kommer I gång snart igen och! Du har ju en av mina absoluta favorit bloggar så du är saknat också:)
Miss Anthropia

2014-01-09 @ 21:49:39


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.