Handmade by me

I dag har jag äntligen haft tid att färdigställa min lilla bolero som jag började sy på i helgen!
Note to myself....sy aldrig igen utan mönster.......lite för mycket jobb att konstruera mönster för en glad amatör som jag!
Resultatet blev bra i alla fall ^^
Samtidigt passar jag på att visa upp två riktiga fynd jag gjorde på shoppingelgen.
Den röda pennkjolen kostade mig 20 kr och det svarta linnet 30! Gina tricot hade nån typ av "all must go" utförsäljning utanför sin butik. skorna är av märket Demonia.






Comments
Anonym

Flink du Siv;o))) Den blei kjempefin:-))

2010-10-08 @ 09:54:14
Moa

Vad snygg!!! Du är väldigt duktig på att sy ser jag =) Du borde ta upp beställningar ;)

2010-10-08 @ 12:53:43
Miss Anthropia

Sv.Moa: Tack :)

Hade jag tid skulle jag göra det...som läget är nu hinner jag knappt med nånting av alla projekt jag vill utföra!

Sv. Anonym: Tack så mye :)

2010-10-08 @ 20:11:53
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.