Den vesle vampyren

Jag fick världens finaste och mest omtänksamma födelsedagspresenter av Christian i år. Först fick jag ett par supervarma, mörkgrå fårskinnstofflor. Som jag använder varje dag eftersom jag är så frusen. Jag har dom faktiskt på mig just nu^^ Sen hade Christian dessutom snappat upp att jag älskade läsa Den vesle vampyren av Angela Sommer-Bodenburg då jag var liten. Så han hittade serien på dvd till mig också♥
Det är så sjukt mysigt att se den och jag går tillbaka i tiden då jag bodde i mitt stökiga rum med rosa tapeter mönstrade med fjärilar och måln. Där läste jag mina nyfunna skatter som hittades på skolbiblioteket, en gammal mörk gympasal som ligger under jordytan.
Här har ni ett fantastiskt klipp där Lumpi sjunger och dansar bland människor . Du kan även skymta Rutiger dansa/flyga runt lite.
Framsidan på dvden jag fick
Minns ni den lilla vampyren?


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.