FAIL!!!

Ja, vad säger man? Ett antal timmar vid symaskinen i dag skulle resultera i en ny necessär, då jag inte har en just nu...Har nästan sytt klart den då jag börjar tänka till lite. Hmmm, vad lång den ser ut att bli........F*********n så ser den ju inte ut på bilden på mönstret! F******n!!!! Jag har ju vänt tygstycket fel!!!!! Vad trött jag blir på mig själv :(
Jag sydde i alla fall klart den.

Så nu kommer min stora fråga till er där ute, Vad kan man använda den långa "necessären" till??? Trumpinne fodral, målarpensel förvarare? Har någon en bra idè? Vill någon ha den? Jag kan skicka den till dig mot en bild på hur du använder den. Till och med fodrat med svart tyg..
Christian tyckte den såg lite ut som en tax...Vof vof..^^


Undrar när jag skall få tid att sy en ny necessär....


Comments
Morwen

Sätt axelrem på den och ha som väska? :D

2011-02-06 @ 21:58:35
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Suntamer

Jag tycker den är brutal och grym!

Bara att förvara saker på längden, shampoo och balsam och sånt får ju aldrig plats i små necessärer. :)

2011-02-07 @ 11:26:50
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Morwen: Nä, orkar inte..då syr jag heller en snygg normalformad väska så jag vill visa mig ute med^^



Suntamer: Tack. Kommer nog fyllas med nagellack eftersom dom värkar formera sig i den andra väskan dom ligger i....Sen får jag väl hitta/sy en ännu större sak:P

2011-02-08 @ 08:42:04
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.