Filmkväll

I går blev det hela 3 filmer!! Alla var totalt olika och alla var bra!
Den första vi såg var The Social Network AKA Facebookfilmen! Alla Älskar att hata Facebook, gör man inte det så är du för dum för ditt eget bästa ;-) Jag tyckte det var intressant att se hur allt startade. Och vem det nu än var som kom på ideen först så var den genialisk.




Efter den lite mer lättsamma filmen kollade vi på en mindre mysig en......
Paranormal Activity 2
Fy f*n!! Den var även jobbigare än den första! Riktigt mycket obehags känslor fick jag av denna. Usch >.<
Dessutom hade dom vävt in handlingen från den första filmen mycket snyggt!
Gillade ni den första så se den.


Sist drog Christian fram trumfkortet som fick mig att hålla mig vaken^^ Machete av Robert Rodriguez. Shit jag får aldrig nog av filmer i detta stuket! Coolness- och splatterfaktorn är på topp, minst sagt^^ Ännu ett plus är den goa blandingen skådisar.


Comments
Morwen

Usch, Facebook. ;P



Jag vill med se tvåan, älsklingen har fixat den nu så vi ska se den någon dag. :)



Visst var Machete underbar!! :D "Machete don't text".

2011-02-03 @ 12:52:04
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.