Slö

Sitter nu och halvsover/surfar nätet och diverse bloggar. Skönt. Har haft en mysig kväll med Christian gullet och även mumsat god mat. Kycklingsallad för dom som är intresserade^^
Hoppas ni där ute har haft en bra alla hjärtans dag och inte stressat upp sig över den allt för mycket.
Hade en hel del manliga kunder i dag. Ett tag kunde jag knappt hålla mig för skratt.
Se för er en lång kö med massa olika killar i alla åldrar och utseenden, Finniga fjortisar, bonden med lortiga gummistövlar, kostymnissar och Svensson med två ungar på släp. Alla har nån typ av bukett i handen....
Inte riktigt vår vanliga kö på blombutiken!


Som vanligt har vi tittat på lite filmer. I kväll såg vi Red med en hög bra skådisar! Den var ok, små rolig sådär..men väldigt over the top Hollywoodig.



I går såg vi Rabbit hole. Jobbig dramafilm om sorgarbetet man har när man förlorar ett barn. Den är en riktigt bra och välarbetat film.
Man sitter kvar med en tung känsla efter man sett den.
Inget för den som bara vill ha lite lättsam underhållning.


I morgon skall jag äntligen få spinnat lite igen. Var alldeles för länge sedan sist. Längtar!


Comments
Suntamer

Fint att ni hade en go alla hjärtans dag!

Kan tänka mig kön med män där, men det är ju gulligt att de anstränger sig iaf en dag om året! ;D

2011-02-15 @ 10:21:06
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Dryas/Jenny

Hej igen!

Jamen vad skoj, då har jag länkat dig! =)

Har fattat att du jobbar som florist? Sitter själv och kikar lite på utbildningar och florist har väl varit ett yrke jag fnulat på i många år, men velig som man är! S Var gick du din utbildning? =)

2011-02-15 @ 11:19:25
URL: http://bloggplasten.se
Miss Anthropia

Suntamer: Ja, vissa kan behöva en xtra spark ut dörren för att visa sin bättre hälft lite uppskattning^^

Hoppas eran alla hjärtans var mysig och :)



Dryas: Jepp, är florist. Dock så jobbar jag tyvärr inte med binderier. Svårt som attans att hitta jobb på blomsteraffärer.

Ångrar inte en sekund dock att jag gick utbildningen. Var verkligen jätteskoj och kul att utveckla sin kreativa ådra. Jag gick en 1.årig intensiv komvux kurs. Den ligger i lilla Töreboda. För att gå den måste man vara folkbokförd i Töreboda kommun. Dock har jag hört massa gott om Ingvar strands blomsterskola! Lite mer fancy utbildning än vad min var ;)

2011-02-15 @ 14:15:08
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Morwen

Red är ju en fantastisk actionfilm! :D

2011-02-15 @ 22:38:45
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.