Yo She-bitch, lets go!

En ledig dag är aldrig fel och får man shoppa lite så känns det ju ännu bättre ;)
Så lite ytligheter/konsumerings propaganda blir det nu!

Har i det senaste letat efter en bra ögonskugga i terracotta som passar mina blå ögon när jag vill ha en lätt vardags make up... Var nära på att köpa en svindyr från nåt lyx märke och då var den inte helt klockren!
Men i dag sprang jag på en helt underbar nyans och för att göra allt ännu bättre så var den på rea. Nice^^
Sen så passade jag på att införskaffa en ögonskuggs-primer för att fest sminket kan hålla längre än 3 min..
Panda looken kan emo pojkarna och tjejerna ha för sig själva ;)


Hittade mig en liten underbar dödskalle dessutom! Smink och dödskallar passar väl ihop?
Ögonskuggan o primern är från make up store. Dödskallen är från Partaj


Och nu i vintertider med torr hy så hittade jag även två nya body butter från Body shop. Det blev två "gamla" dofter som var på rea. Lika bra det, då inga av dom nyare dofterna tilltalar mig jättemycket.



Senare blev det fruktsallad och film!



Och vilken film. Denna pärla hade jag missat!!! Fy på mig.
Får bli en nyare trailer då den gamla inte kunde "bäddas in" ..








Lite trevliga små klipp


Comments
Erdena Lugosi

Smink och dödskallar passar alltid bra ihop! ^^ Gött att du sett army of darkness, den äger ju! :D

2011-01-28 @ 08:21:13
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Suntamer

Grym film och fina saker du köpt!

Mandelbuttern från BodyShop kicks ass verkligen, älskar den.

2011-01-29 @ 09:59:50
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Filmen var ju helt underbar! Tur man fick sett den i sitt liv haha^^

Mandelbuttern, mmm! Luktar som det limmet man använde som liten hehe! Gott som tusan!

2011-01-29 @ 10:04:28
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.