Jeffery Campbell

Efter mycket strul med posten fick jag äntligen mina drömskor. Skorna hade varit i flera orter, felsorterade och jag var på väg att reklamera paketet då dom äntligen hamnade rätt! Det hade nog fått utstå en hel del, skokartongen var trasig och tillplattad... Tråkigt. Det tar ju bort en del av glädjen när man öppnar det. Som tur är hade inte innehållet skadats tillräckligt för att sända tillbaks det. Fanns två små hål i skinnet längst ned vi sulan men jag räknar med det blir lite slitet där ändå när jag börjar använda dom.
Jag är sjukt glad! Dom passade perfekt och är hur sköna som helst på fossingarna^^ För att inte snacka om hur coola dom är♥ Kan knappt vänta på rätt tillfälle att använda dom. Nästan så jag funderar på att gå till jobbet i dom.


Hittade dessutom i dag ett par läckra spetsleggings som jag passade på att prova till dom nya älsklingarna. Leggingsarna hittade jag på Lindex för runt 100 lappen minns inte exakt vad dom kostade.


En annan grej förresten...Nelly.se, som jag köpte klackarna från började tydligen sin sommar rea när jag redan hade beställt.
Som ni säkert förstår var jag lite orolig för att dom hade sänkt priset på just mina skor, så jag kollade in rean direkt när jag fick reda på den.  Mina klackar var på rea men det visar sig att dom kostar exakt samma på rea som jag betalade innan. Dom har bara höjt ordinär priset?! Jaja, jag missade i alla fall inga pengar på att köpa dom innan..


Comments
Anonym

Tummen Upp!!

2011-07-01 @ 23:59:25
Erdena Lugosi

Åh kul att du äntligen fått dom! Skitsnygga! :D

2011-07-05 @ 08:13:03
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.