Kermit Tesoro

Jag vet att många därute sätter kaffet i halsen och tycker att dessa klackar måste vara nåt av det fulaste dom sett. Do i care? Nepp^^
Dom sätter igång ett riktigt materialistiskt sug i kroppen. Sjukt läckra och bisarra. Precis som jag vill ha det^^

Dom kommer från Kermit Tesoro och finns tydligen att beställa i svart och!! Ännu bättre. Fast jag hittar ingen bild i den färgen. Pris ca 600$





Dessutom finns dessa sötnosar med anatomiska hjärtan. Helt underbara. Går också at beställa i svart tydligen men jag hittar ingen bild där heller. Vad jag fattar för så är klackarna från en sprillans ny vinterkollektion?! Kanske därför..
Samma designer, kostar 550$




Dessa med muskler är heller inget fel på. Lite zombie känsla. Syns verkligen att designenaren inspirerats av mänsklig anatomi

Bilder lånade från google


Comments
Åsa

I LOVE THEM!! : ) Tack för en bra blogg!



Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.