Sushi-dinner and a movie!

Efter en lång dag på jobbet så ligger jag tydligen i soffan med datorn! Hmm, vad oväntat.. Christian gullet grejar med sin musik och jag surfar ostört. Lugnt och skönt. I går kväll var vi dock lite mer aktiva (läs jag). Då var vi i väg och hämtade min stereoanläggning från dom undanstoppade flyttlådorna. Christians anläggning orkade tydligen inte mer och lämnade oss... Sen så lyxade vi till det med stams bästa hämtsushi och kollade på en riktigt trevlig rulle. Kvällens val föll på "Kill the Irishman" en typ av maffia film baserat på en verklig historia.


Christian nöjd!



Trailern i fall ni är intresserade!


Comments
mamma

Liker;o))) Klem fra mamma pappa;o))))

2011-06-16 @ 19:36:07
Suntamer

Vila i frid, Christians stereo! :(

Tipsa honom om bra kassettdäck på Gengåvan hehe, jag köpte mig en grym CD-växlare där igår för runt en hundring. Nu har jag fan typ 5 delar därifrån, finemang! :)

2011-06-17 @ 12:47:08
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Suntamer: Men!! Vi gjorde visst lycka på secondhanden kom jag på >.< Ljuger på min egen blogg??? (nyare inlägget) haha! Vi köpte en pioneer kassettspelare för 120pix ju^^ Som dessutom passar ypperligt på min gamla stereo!

Jag sa faktiskt till Christian att det var konstigt vi inte stötte på dig som vanligt^^ Jag tittar alltid efter dig numera :)

2011-06-17 @ 13:24:24
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.