Cornelis

Går lite segt med bloggande nu. Inte alla dagar man hittar inspiration! Men i helgen startade jag upp ett nytt sy-projekt jag hoppas på att kunna visa er snart. Än så länge känns det som att resultatet kommer bli grymt snyggt.
Annars så rullar vardagen på! Jobbar och sliter och försöker ta hand om min sjukling här hemma. Stackarn är jätteförkyld.
Så i går kväll myste vi till det med en film som absolut jag tycker ni också skal se.
Filmen handlar om Cornelis Vreeswijks liv och musik. Hans-Erik Dyvik eller alias Hank Von Hell, mest känt från Norska bandet Turboneger, spelade själva Cornelis. Och jag måste säga att jag är mäkta imponerad över hans skådespeleri. Det hörs dessutom inte att han är Norsk!



Comments
Suntamer

Jag tyckte jag hörde norskan klinga igenom faktiskt. :)

Hälsa att han skall krya på sig! :) Jag är fortfarande sjuk men skiter i det och åker på musikäventyr imorgon iaf! Så skall det vara.

Kram!

2011-03-22 @ 10:42:02
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Hehe, ja men väldigt lite. Jag kunde bara höra det klinga igenom litegranna på två ställen^^



Ska hälsa honom det :)



Hoppas du har kryat på dig under natten.

Ha riktigt riktigt kul på releasefesten nu!!!

Inte alls avundsjuk...mycket roligare att gå till jobbet :P

Massa kramar på dig och Veronica

2011-03-23 @ 09:01:51
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.